עפיפונים

fun במזגן: אורנמנט, סטודיו לציור על כלים

אנחנו בדרך כלל משפחה מטיילת, אבל בחום יולי אוגוסט קשה לנו (טוב, לי) לשהות בחוץ. כדי לא להיות תקועים בבית, אנחנו מבלים במקומות ממוזגים עם פעילויות לכל המשפחה. אנחנו: שני מבוגרים, ילד בן 4 וחצי ותינוק בן שנה וחודשיים.

  

על "אורנמנט" שמעתי לפני המון שנים, ותמיד רציתי לבקר שם. הפעילות במקום כבר מתאימה לגיל של אייל, ובאתר שלהם הובטח כי יש משחקים לקטנטנים, אז נסענו לשם ביום שלישי בצהריים. "אורנמנט" ממוקמים במושב רשפון הפסטורלי, בחצר גדולה מלאה במתקנים ומשחקים. בוחרים כלים לצייר עליהם – בצבעים אקריליים (ואז לוקחים הביתה) או בצבעים מיוחדים לקרמיקה (ואז משאירים במקום כדי שישרפו את הכלי בתנור, יחד עם גלזורה,  ולוקחים אחרי שבוע), ומתיישבים בפנים (במזגן) או בחוץ (בסככה מקורה עם מאוורר ענק). לאחר מכן כל אחד בוחר לו 6 צבעים לצייר איתם. ניתן גם לבחור שבלונות ולדפדף בספרי עיצוב ויצירה. המגבלה של 6 צבעים נראתה לי מוזרה בהתחלה, אפילו קמצנית משהו, אבל כשהתחלנו בפועל לעבוד, נוכחתי לדעת שדווקא המגבלה הזו מעודדת את חוש היצירתיות, ושבפועל היו מספיקים לי גם 5 צבעים… בסוף אפשר גם להוסיף נצנצים.
במקום מספקים גם חולצות גדולות לילדים, כדי ללבוש מעל הבגדים על מנת שלא יתלכלכו. אייל לא רצה ללבוש את החולצה (הוא ניסה ואמר שהיא מגרדת לו), ואני ויתרתי לו כי מראש הלבשתי אותו בבגדים שלא היה אכפת לי שיתלכלכו. מי התלכלך בסוף? אני כמובן.
עבור הקטנטנים יש המון משחקים ומתקנים, אבל יאיר לא התעניין בהם יותר משתי דקות. אמא ואייל יושבים סביב השולחן ומציירים? גם אני רוצה! וכך מצאתי את עצמי נאבקת עם קטנצ'יק עקשן במיוחד, שאף צעצוע לא עניין אותו, ושרק רצה לשבת ליד השולחן ולעשות בלגן עם הצבעים כמו אמא ואייל. בסוף ויתרתי, הושבתי אותו עליי ואיכשהו הצלחתי גם לקשט את החמסה שבחרתי.
בסך הכל העברנו כמה שעות נחמדות. זה הזכיר לי שגם לי יש בבית צבעים אקריליים וצורות עץ, מתקופת היצירה שלי, והנה סוף סוף אוכל להשתמש בהם למשהו – יצירה עם הילד. בהתחלה זה גרם לי להרגיש קצת מרומה, כי היינו יכולים לעשות את הפעילות הזו גם בבית, אבל מצד שני, צריך לפעמים הפוגה מארבעת  הקירות. זו היתה הזדמנות להקדיש זמן נטו ליצירה בלי שדברים אחרים יסיחו את הדעת. אפילו חשבתי לעצמי שאולי מידי פעם אגנוב לי כמה שעות ואבוא לשם לבד ליצור קצת…

 

האמן אייל בשעת עבודתו

התוצאה - מבפנים. שימו לב למשיחות המכחול ולצבעוניות. סתם.

התוצאה -מבחוץ. שילוב של נצנצים עם משיחות מכחול וצבעוניות מעניינת. ואן גוך.

 

האמן ויצירתו

היצירה שלי. הלכתי על קו סקנדינבי בהשראת הים ואיקאה.

החצר הגדולה שבמקום

בקצרה:
אתר:
http://www.ornament.co.il/
הנזק: לפי מחיר הכלים. קופסא בצורת לב: 57 ש"ח, חמסה מקרמיקה: 65 ש"ח, סה"כ 122 ש"ח. יקר.
אכלנו: המבורגרים ופסטה שהבאתי מהבית. אפשר לקנות שתיה או קפה קר. בשאר ימות השנה יש בית קפה במקום.
קטנטנים: יש המון מתקנים ומשחקים בחצר הגדולה, אם הילד שלכם מוכן לשתף פעולה עם זה.
מדד הילד: 5 מתוך 5
מדד ההורים: 3 מתוך 5 (בגלל המחיר, ובגלל שיאיר נדבק אליי כמו דבק)
ועוד משהו: השירותים מסודרים עם פינת החתלה מרווחת, והצוות מאוד נחמד.

תגובות

4 תגובות על ”fun במזגן: אורנמנט, סטודיו לציור על כלים“

  1. הילד שלך פשוט מתוק אמיתי! אין מילים 🙂

    שרונה

  2. רחלי הגיב:

    תודה רבה 🙂

  3. אלישע אשד הגיב:

    מדהים! ציורים מקסימים.

הוספת תגובה