עפיפונים

סיור שבת קצרצר במזכרת בתיה

בשבת שעברה טיילנו בנחל קטלב. עשינו "פיקניק צהריים" באחד החניונים באיזור (עוף ובטטות בתנור), ותהינו אם לנסוע הביתה או להפליג לעוד מקום. הצעתי שניסע למזכרת בתיה, כי זכרתי מביקורי אצל קרן שביט שמדובר במושבה חמודה ביותר.
להסתובב במרכז של מזכרת בתיה זה קצת כמו קפיצה קטנה לחו"ל. זה היתה שעת בין ערביים, והיה שקט מאוד. החנינו ברחוב הראשי – שדרות רוטשילד – והתחלנו לשוטט ברגל.
הצטלמנו בתא הטלפון מימי המנדט הבריטי, הסתכלנו על פעמון המושבה, עברנו ליד מוזיאון המושבה (מסתבר שבימי שבת בבוקר יוצא מהמקום סיור באתרים – רשמנו לעצמנו להגיע שוב), ופנינו לרחוב המייסדים.
בית הקפה "שיראין" שנמצא מאחורי המוזיאון היה סגור, לצערנו (פינטזתי על שוקו חם). עברנו ליד בית משק הברון, והגענו לבאר האנטילית. היה כל כך שקט ונעים… ובתי המושבה חמודים ביותר.
אחר כך חזרנו על עקבותינו, והמשכנו בשדרות רוטשילד לכיוון בית הכנסת המשופץ והיפה. אייל ובעלי גם נכנסו פנימה להעיף מבט.
בשדרות רוטשילד יש גם צימרים, חצרות אמנים ועוד, וביום שישי הוא בטח שוקק חיים. נהנינו מאוד מהביקור הרגוע והשקט בשבת. הילדים התרוצצו בשמחה באיזור הבאר האנטילית, ואייל התעניין מאוד בכל הבתים והאתרים הישנים.
מקסים.

אייל בתא הטלפון הבריטי. בא לי שוב לנסוע ללונדון.

הבאר האנטילית

בית הכנסת היפה

תגובות

4 תגובות על ”סיור שבת קצרצר במזכרת בתיה“

1. דודי הגיב:

בהחלט מקום עם המון פוטנציאל תיירותי. נחמד ממש כמו זיכרון יעקב שכבר התמסחרה לחלוטין לטובה (ולא לרעה לדעתי)
    מעניין לבוא בימי שישי בבוקר/צהריים ו/או שבת בבוקר לראות האם האיזור חי כפי שהוא צריך להיות!

2. ציפי הגיב:

בוקר גשום וטוב! הייתי שם מס' פעמים,אבל תמיד חיפשתי משהו,או את הבית של קרן,או פינה אחרת.נחמד להסתובב ככה כתיירים! שבוע נפלא

3. ורד הגיב:

היי רחלי, עדיין לא יצא לנו להיות שם. נראה לי שנאהב. יפה.

4. ממש טיול בחו"ל!
    לא זוכרת אם הייתי אי פעם במזכרת בתיה, אבל נראה לי שאחת השבתות היפות הקרובות שתגענה, יהיו שוות ביקור שם.