עפיפונים

10 דקות ביום

אני ובעלי אנשים עסוקים. אנחנו חוזרים מאוחר מהעבודה (שש וחצי בערב ואילך) במצב צבירה די מותש. לפעמים אנחנו יוצאים בערב, לפעמים רואים סרטים בטלויזיה, לפעמים כל אחד עוסק בתחביביו, או אני בלימודיי, ולפעמים פשוט אין כוח לעשות כלום.
הנגזרת מכך הוא הבלגן השורר אצלנו בבית. כלים בכיור, קרטוני "פיצה מטר", עיתונים זרוקים, ערימות כביסה. למי יש כוח לסדר?!
ביום שבת אירחנו חברים. ניקינו יפה-יפה את הבית, סידרנו את רוב הבלגן, וראו זה פלא: השולחן בסלון נראה כל כך נחמד בלובנו הטבעי (במקום מנוקד בעיתונים), הכיור נראה כל כך נקי וגדול בלי ערימות הכלים (מסתבר שהוא בצבע בז'), והבית נראה כל כך שליו, שקט ומרווח. המראה הזה פשוט גרם לי לקחת נשימה עמוקה וטהורה ולחייך.
אז החלטנו. בכל יום כל אחד מאיתנו מקדיש 10 דקות לסידור הבית. זה יכול להיות הפעלת מכונת הכביסה, העברה למייבש וקיפול הכביסה היבשה. זה יכול להיות פינוי הכלים והעברה למדיח. זה יכול להיות סידור העיתונים במקומם. זה יכול להיות סתם ניקוי אבק. זה יכול להיות בישול אוכל לשאר השבוע. העיקר הוא שאנחנו מקדישים 10 דקות מזמננו כדי לעשות את חיינו נעימים יותר. אך ורק בשבילנו.
התנסנו בכך ביומיים האחרונים. ציפיתי שזה יהיה מעיק, אבל בינתיים ההרגשה טובה מאוד. מתי כבר יוצא לנו לעשות משהו אך ורק בשביל עצמנו? זו ההזדמנות.

תגובות

2 תגובות על ”10 דקות ביום“

  1. ערן הגיב:

    זה מדהים לפעמים כמה 10 דקות נשמע מעט ובכל זאת גם אצלי ואצל אשתי המצב דומה.
    10 דקות 🙂 זה ממש הפסקת הפרסומות של סקס והעיר הגדולה לדוגמא.
    רחלי, ב-10 דקות הפנויות הבאות שלך תדאגי להרים פה יותר את האתר מבחינת תכנים, אני ואישתי מכורים אליו ומתים כבר לראות את הצילומים מהחתונה.
    ביי

  2. רחלי הגיב:

    ערן, אתה מתפרץ לדלת פתוחה 🙂 אני מתה להקדיש יותר זמן לאתר ולסיים סוף סוף את האתר של החתונה, ולא מצליחה למצוא זמן. אבל לאט לאט גם לשם נגיע 🙂

הוספת תגובה