עפיפונים

בייבי 2.0

את הרוב שכחתי. אני לא באמת זוכרת אחד לאחד מה זה אומר להיות אמא של תינוק קטן. החיים במחיצת אייל, שנתיים ו-10 חודשים, מלאים וגדושים בשירים, פאזלים, יצירה, סיפורים, דיבורים ומשפטי מחץ. איך אפשר לזכור מה קרה לפני? (ולדעתי עדיף ככה)
לפני כמה ימים אייל ביקש לראות תמונות של עצמו כשהיה קטן ("כשהייתי תינוק"). הבטתי בהן יחד איתו, ונדהמתי לראות עד כמה גדל והשתנה (למרות שעוד אז היה אפשר לראות כמה שהוא מדהים), ועד כמה שכחתי…
אני בהריון, שבוע 16 (אוטוטו מסיימת חודש רביעי). ב-29 במאי, חג שבועות, עתיד להיוולד לאייל אח קטן (הוא עוד לא יודע על זה).
קיווינו שהפעם תצא בת, אבל מה שוות התוכניות שלנו? קשה לי לעכל שעוד פלוס-מינוס 5 חודשים אהיה אמא לשני ילדים, שני בנים. אני מקווה שיהיה ביניהם קשר טוב, ושיהיו חברים קרובים. אנחנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי שזה יקרה.
ואני מקווה שהפעם הילד יצא לפחות קצת דומה לי 🙂
(אייל הוא העתק של בעלי, למרות שבאופי הוא דומה לי יותר)

צילום אולטרסאונד מהסקירה המוקדמת

תגובות

6 תגובות על ”בייבי 2.0“

  1. דודי הגיב:

    אמן.. אמן.. אמן…

  2. יעל הגיב:

    איזו התרגשות.
    לא משנה מה, הוא בטוח יצא בחור מדהים.
    אמא ל- 2, וואו!

  3. לירז הגיב:

    בשעה טובה רחלי.
    משמח לשמוע !!
    לא תמיד מספיקה להגיב, אבל אני עוד קוראת ועוקבת פה ומידי פעם גם מדפיסה לי מתכונים שלך… (ואפילו ממש מכינה. יוצא מצויין כמובן.)
    שיהיה לך הריון קל.

  4. אולגה הגיב:

    שלום רחלי,
    א. בשעה טובה. גם לי יש בת (3.5) ואני חושבת שהגיע זמן לילד שני:).
    ב. אני מבקרת קבועה בבלוג שלך והשתמשתי במתקונים שלך.
    ג. האם את יכולה להמליץ על סדנאות אפיה שוות ? ראיתי שאת מתכננת להגיע לסדנת שוקולד של ROY.אפשר קצת פרטים? באתר מצאתי רק מידע כללי. שמעת על אורן גירון?
    תודה רבה,
    אולגה

  5. רחלי הגיב:

    היי אולגה,
    בסדנת השוקולד זכיתי, וכנראה בסוף לא אגיע אליה בכלל, אז אין לי הרבה מה להגיד על זה…
    לא הייתי בסדנאות אפיה, אבל הייתי ב-2 סדנאות ב"אן אמנות במטבח" והיה נהדר. מישהי שעובדת איתי היתה בסדרת סדנאות לנשים בלבד שמעבירה קונדיטורית, ומכסה את כל נושא האפיה (מטארטים לעוגות בחושות לשמרים). אם את רוצה, שלחי לי מייל ואחפש את הפרטים.

  6. דפנה הגיב:

    מזל טוב רחלי! ובשעה טובה.
    שיעבור בקלות,
    ושהקטנציק הנוסף 😉 ימלא אותך אושר לפחות כמו אייל.
    מזמן לא באתי לקרוא פה ואני מתגעגעת לפוסטים שלך, ולמה שהיית כותבת עליו פעם. אני אמשיך לבוא לבקר – ואני תכף הולכת לבדוק מה קורה ב"איזור" המתכונים.

הוספת תגובה