עפיפונים

אוף אוף אוף

מישהו בשמיים החליט לשלוח לי אצבע משולשת השבוע. נפלתי על שבוע מלא בנאחס, וזה פשוט לא נגמר.
הכל התחיל ביום ראשון בלילה, כשאייל התעורר בצרחות אימים, שכתוצאה מהן הוא גם הקיא, המסכן. החלטנו שאלו כאבי אוזניים וטיפטפתי לו שמן זית לאוזן. אחרי שעה שוב. ואחר כך שוב. הוא גם העלה חום, אבל קצת נורופן איפשר לו להירדם וגם לנו.
בבוקר (יום שני) הרופא בישר – דלקת אוזניים! לילד יש קצת חום, וצריך להישאר איתו בבית. סיכמנו שבעלי יהיה בחצי היום הראשון, ואני בחצי היום השני (עקב פגישה חשובה בעבודה).
הפגישה היתה, בהעדר מילים אחרות, ממש מגעילה. בסיומה הרגשתי פשוט קטנה ונחותה.
ברוח זו (ובליווי SMS-ים נואשים מבעלי שאבוא להציל אותו) נכנסתי למכונית והתחלתי לנסוע. בפנייה לתוך רחוב צר (שנהגים !@#$% החנו בו את מכוניותיהם בצורה לא חוקית משני הצדדים), "שיפשפתי" את הרכב בחוד שבלט ממשאית חונה. התוצאה? שריטה על רוב הצד השמאלי של האוטו ו"דפיקה" בפח של הדלת השמאלית האחורית.
מ ה מ ם.
ודווקא אני, הנהגת הזהירה שלקחה ללב את כל מה שלמדה בקורס "רענון נהיגה" ומקפידה לשמור מרחק ולאותת.
בשלב זה שקלתי לבכות, אבל מכיוון שלבכות תוך כדי נהיגה זה לא ממש מומלץ, ותאונה זה הדבר האחרון שעוד היה חסר לי באותו יום, החלטתי נגד.
בבית מצאתי בעל ממוטט וילד אנרגטי לחלוטין (לרגע תהיתי אם הוא פיברק את דלקת האוזניים הזאת בשביל להישאר בבית עם אבא ואמא). יחד עם זאת, בשילוב של כישוריי כקצינה בצבא וסופר וומן, הצלחתי לגרום לילד ללכת לישון צהריים במיטה שלו (ולא של אבאאמאאבאאמא) במשך שלוש וחצי שעות, אותן ביזבזתי לחלוטין בגלישה בפייסבוק.
אתמול מישהו גרם לי להרגיש ממש מטומטמת ולא מקצועית (לפחות לא בכוונה). גם קיבלתי צרבת מארוחת צהריים במסעדת "חסילון".
אחרי העבודה נסעתי לקניון איילון לחפש מכנסיים בקסטרו. אחרי שעברתי כמעט על כל הבגדים בחנות הגעתי למסקנה שהבגדים העונה מיועדים אך ורק לבנות רזות כמו מקל, עם בטן שטוחה וגובה 1.80 מ' לפחות. סתם להיות מידה 38 זה כבר לא נחשב. מצד שני, הצלחתי "לגרד" 4 סריגים.
והיום…?
קמתי בבוקר עם שעורה בעין!
אדומה! מגרדת! מכוערת!
וגם היום טרחו לגרום לי להרגיש קטנה ונחותה בעבודה (לא בגלל השעורה).
אחר הצהריים, נסעתי לאסוף את אייל מהגן, כשאמור להיות לי תור לרופא שעה לאחר מכן. אחרי שלקחתי את אייל, איכשהו הצלחתי למצוא חנייה סבירה לא רחוק מהמרפאה. כמובן שירד גשם זלעפות.
עכשיו, אני יודעת שיש בצבא לוחמים שסוחבים משקלים עצומים, ובוודאי בהרבה יותר מהיכולת שלי.
אבל אני שואלת אתכם, האם ניסיתם אי פעם לסחוב עליכם את התיק של העבודה, התיק של הילד, שקית עם חבילת אקטימלים (קניתי במכולת, הילד היה רעב), שקית עם חבילת קשים (שיהיה לו עם מה לשתות את האקטימל), ילד בן שנה ו-9 חודשים שדורש "ידיים!", ומטריה פתוחה (יורד גשם כאמור), תוך כדי שאתם מהדסים בעקבים על רצפה רטובה?????
אחרי שסחבתי את כל האמור לעיל מהאוטו למכולת, לבית קפה (קניתי לאייל מאפה קטן שעלה לא פחות מ-10 ש"ח!!!), לקופת חולים, ובחזרה לאוטו, כל זה בגשם, הרגשתי שאני עומדת לאבד את שפיות דעתי. ישבתי בכיסא הנהג ונשמתי נשימות ארוכות. זה לא עזר.
תסלחו לי בעודי קוברת את עצמי מתחת לשמיכה ולא מדברת עם אף אחד יותר בחיים.
סתם, כמו שאני מכירה את עצמי, אני מפה הולכת ישר לפייסבוק.
מי יודע מה מצפה לי מחר.
(טפו טפו, העיקר שכולנו בחיים)

תגובות

6 תגובות על ”אוף אוף אוף“

  1. מיטל הגיב:

    היי רחלי, זה מזכיר לי את השבוע שעבר שהיה לי שבו גם אני ניסיתי לקחת נשימות ארוכות אבל זה לא הצליח ונגמר ביומיים של "לא רוצה לשמוע אף אחד רוצה שקט!!"
    אבל אני יכולה לנחם אותך שהשבוע הרבה יותר טוב משבועות קודמים לו. אז מזל טוב כי ממחר יתחיל לך סוף שבוע נפלא!! וסוף שבוע הרבה יותר שווה ממהלך השבוע… נשיקות

  2. רחלי הגיב:

    וואו, איזו תגובה מהירה…
    אני מחזיקה אצבעות שיהיה סוף שבוע טוב, כי יש לי המון תוכניות…
    ביום שישי אני הולכת עם בעלי לסדנת סטיילינג ועיצוב לבית, וביום שבת אנחנו נוסעים ליער להבים לראות חלמוניות.
    תודה על התגובה מותק 🙂

  3. מידד הגיב:

    מחר יהיה אותו דבר….או
    מחר יהיה הרבה יותר גרוע….או
    מחר יהיה הרבה יותר טוב
    מה בחרת ?
    את מחליטה מה ואיך יראו החיים שלך
    אבל הרי את כבר יודעת את זה
    🙂
    ומה יש לך מפייסבוק ? לינקד-אין הרבה יותר מקצועי

  4. רחלי הגיב:

    מידד, נו באמת… קצת פחות פסיכולוגיה בגרוש. אני החלטתי שלאייל תהיה דלקת אוזניים ושיירד היום גשם? אני הזמנתי לעצמי עפעף אדום ונפוח?
    הדבר היחיד שאני מחליטה פה זה לקחת את הכל באורך רוח ובחצי הומור.
    אני גם בלינקד אין כידוע לך… פשוט שם הדברים זורמים יותר לאט.

  5. אוקה הגיב:

    מידה 38 ואת לא מוצאת בגדים?! מה אני אגיד…
    איך היה הסופשבוע?

  6. רחלי הגיב:

    היי,
    אמנם אני מידה 38 (36 בהוניגמן!), אבל גם יש לי אגן, וישבן, ובטן (בכל זאת ילדתי), וציצי, ואני רק 1.60, כך שסקיני זה ממש לא בשבילי, וגם לא טוניקות (אני נראית בהריון ונמוכה ב-10 ס"מ), וגם לא גולפים, ואני שונאת הדפסי רטרו מזעזעים. כלומר 90% מאופנת החורף אינה מתאימה לי.
    אבל אל דאגה, פיציתי את עצמי בסוף השבוע שעבר עם 4 זוגות מכנסיים, 2 חולצות מחויטות, 2 סריגים וזוג נעלי עקב – כולם מהממים.

הוספת תגובה