עפיפונים

מרוגזת!

כנראה שנשמר בי יותר מניצוץ קטן של תמימות, כי אני פשוט לא מבינה למה אנשים מעדיפים להגיד דברים לא נחמדים במקום לפרגן. אני לא מבינה למה אנשים מעדיפים לשחות בקנאה וברוע, במקום לבוא ממקום נקי.
אני קוראת כל כך הרבה סיפורים, וגם חווה כמובן על בשרי, על דברים איומים שאנשים מסוגלים להגיד לנשים תמימות, רק כי הן בהריון. על מה לא מעירים? על גודל הבטן, על המשקל, על עור הפנים, על ההתמודדות היומיומית, על אופי הלידה בה את מעונינת, על בית החולים שבחרת ללדת בו, ועל המקום שממנו הזמנת את הריהוט לחדר של הילד.
כי יש אנשים מסוימים שאם, חס וחלילה, את עושה את אחד מהדברים האלה שונה מהם, או יותר גרוע, טוב מהם, ישר הם מרשים לעצמם להתיר את דמך ולהתחיל להסביר לך למה את טועה.
החלק העצוב הוא, שיש אנשים שעושים את זה בלי לשים לב בכלל. אם הם היו רואים את עצמם מהצד – הם היו מתפלצים.
כל זה ממש מביך ומרגיז אותי. מעולם לא העלתי על דעתי לבקר מישהו בפניו על בחירות שעשה, גם אם הבחירות האלו שגויות לדעתי, או נובעות מפחד או ממידע לא נכון. מעולם לא העלתי על דעתי להעיר למישהו בפניו על צורתו החיצונית בצורה כל כך בוטה. למה בכלל להביא את עצמך למצב שבו אתה יורק כל כך הרבה רעל?
אז אמנם אני עדיין לא מבינה את כל זה, אבל החלטתי להפסיק לתהות. אנשים נכבדים, תקפצו לי כולכם. אני אלד איפה ואיך שאני רוצה, גם אם זה לא בדרך ובמקום שאתם חושבים שכדאי לי. אני אעשה קניות איפה שבא לי. חוץ מזה, אני נראית מהמם ויש לי הריון נהדר. צר לי כל כך שקשה לכם עם זה, אבל זה מה שיש. אתם יכולים להנות כמוני, או לשחות בכל הרעל שלכם. בחירה שלכם.

תגובות

8 תגובות על ”מרוגזת!“

  1. יעל הגיב:

    תהיי חזקה מותק, תחשבי על האנשים שאוהבים בלי כל הרעל וזה יחזק אותך.
    נשיקות!

  2. רחלי הגיב:

    תודה מתוקה 🙂 ונשיקות גם לך!

  3. דודי הגיב:

    את פשוט צודקת. היריון של מישהו יכול למחוק לאנשים את השכל. הם מפסיקים לחשוב ומגיבים מהבטן. בלי לחשוב בכלל. אנשים לא יבינו שזה מתחולל אצלם כנראה לעולם. הנשים בהריון צריכות להיות אלו שמבינות את זה ולעכל את זה איכשהוא..
    זהו כנראה עוד אחד מהקשיים בהיריון שאף אחד לא יספר לך…

  4. רחלי הגיב:

    אני רק רוצה לציין, כדי שהכוונה שלי תהיה יותר ברורה, שאנשים שעושים את זה לנשים בהריון – עושים את זה לכולם כל הזמן. כשאת בהריון – שזהו מצב קיצון מכל מיני בחינות – זה כנראה מסלים.

  5. שרית הגיב:

    אז איפה את הולכת ללדת? בכל מקום שתיבחרי שיהיה לך המון המון בהצלחה ובקלות.

  6. שחר הגיב:

    רחלי הי
    לא נשאר עוד הרבה תחזיקי מעמד – קחי בקלות, לאנשים תמיד יש ויהיה מה להגיד, לפני במהלך וגם אחרי הריון ולידה . רק הנושאים משתנים במקום איפה ללדת יהיו עצות מה לתת לעולל לאכול? מתי? כמה? ומה להלביש 2 שכבות 4 שכבות …..
    שימי פס קחי עצות שנראות לך ועם השאר את יודעת מה לעשות. take it easey ושיעבור מהר.
    שחר

  7. רחלי הגיב:

    שחר, אתה נשמה!
    חוץ מזה, כיוונת בדיוק למה שהתכוונתי… יש אנשים שתמיד יהיה להם על מה להעיר, כי הם לא מסוגלים לסבול את העובדה שמישהו מחליט החלטה אחרת מזו שהם החליטו באותו מצב.
    בינתיים אני מחזיקה מעמד, אבל לטובתו של ג'וניור, כדאי שהוא יכוון לצאת בשבוע הבא (אז מה אם זה שבועיים לפני הזמן…), כי מתחיל להמאס לי…

  8. רחלי הגיב:

    שרית, אני מתכוונת ללדת ב"מאיר" 🙂

הוספת תגובה