עפיפונים

כוכב נולד 9

לא אהבתי את העונה הקודמת של כוכב נולד. מצד שני, לא יכולתי להפסיק לצפות בה. זה היה כמו תאונה שחולפים על פניה בכביש. את יודעת שלא צריך להאט ולצפות, שזה לא בסדר, אבל בכל זאת קשה להתאפק שלא לעשות זאת.
בשנה שעברה האודישנים היו נוראיים, בשלב מסוים הפסקתי לצפות בהם. העונה עצמה לא היתה מרגשת, ועובדה שאני (בעלת הזכרון הטוב שזוכרת שטויות רבות מיני ספור, באמת, תשאלו את בעלי) כמעט ולא זוכרת משהו ממנה. אמנם הראויה – דיאנה גולבי – ניצחה, אבל זה כל מה שאפשר להגיד על העונה הזו.
נראה לי שקברניטי כוכב נולד הרגישו כמוני, כי הם נקטו בכמה צעדים שעושים עד כה את העונה הזו לטובה פי מליון מהעונה הקודמת.

קודם כל – השופטים. נפטרנו מהשופטים הפחות מוצלחים – דנה אינטרנשיונל (אני מתה עליה, אבל לא בתור שופטת בכוכב נולד) ופבלו רוזנברג. גם גל אוחובסקי כבר לא פה. הצטרפו לשופטים מירי מסיקה (שהייתי בטוחה שתהיה על הפנים, למרות שמדובר בזמרת שאני אוהבת) וביאיר ניצני.
יאיר ניצני ענק. השופט הטוב ביותר בעיניי מבין הרביעיה. מקצועי, בעל חוש הומור, חד אבל חביב ביותר.
מצאתי את עצמי מחכה לפרקי התוכנית בכל שבוע, ולשם שינוי לא שמה אותם כרעש רקע בעודי עושה דברים אחרים, כמו שעשיתי בעונה הקודמת.
הפייבוריטים שלי נכון לעכשיו הם לירון רמתי (איזו נשמה יש לבחור הזה), נעמה כהן (מדהימה), וציון חורי (יש לי חולשה לרקדנים, במיוחד לכאלו שדומים לידידיה ויטל).

הפעם נראה שהמתחרים מאוד מוצלחים. מקווה שלא להתאכזב בהמשך העונה.

לטעמי הדבר הכי טוב שיצא מכוכב נולד הוא לי בירן. בעלי קנה לי במתנה את האלבום שלו אחרי שילדתי את יאיר. אני מאוד אוהבת אותו.
האלטר אגו האלטרנטיבי-אוהב-רדיוהד שלי מקדיש לכם את אחד השירים הכי טובים בהסטוריית כוכב נולד, לדעתי:

והאלטר אגו הטראשי חובב האירוויזיונים שבי, מקדיש לכם את זה: (הרוסה על ולדי, לאן הוא נעלם?!)

תגובות

הוספת תגובה